00010 copy

آمادگی استان گیلان برای حضور 17میلیون گردشگر نوروزی

به گزارش نبض خبر دکتر مصطفی سالاری در گفتگو با خبرنگار صداوسیمای مرکز باران از آمادگی استان برای میزبانی از میهمانان نوروزی خبر داد .
وی با بیان بر اساس پیش بینی ها در نوروز98 شاهد افزایش شمار گردشگران ورودی به استان هستیم افزود:افتتاح راه آهن گیلان خود عاملی برای افزایش تعداد گردشگران نوروزی محسوب می شود.
سالاری با اشاره به ورود 9میلیون نفر روز گردشگر نوروزی در سالجاری بیان داشت: پیش بینی می شود که این رقم در سال جدید افزایش قابل توجهی داشته باشد و تا 11الی12میلیون نفر روز برسد.
نماینده عالی دولت در گیلان از فراهم بودن بستر حضور 17میلیون گردشگر نوروزی در استان طی روزهای آتی خبر داد و یادآور شد:حدود 2هزار واحد تاسیسات گردشگری شامل هتل،متل،خانه مسافر و واحدهای بومگردی آماده ارائه خدمات اقامتی به مسافران است.
وی با بیان اینکه واحدهای بین راهی،واحدهای امدادی و جاده ای و همچنین واحدهای پذیرایی آمادگی کامل برای انجام خدمات در ایام نوروز دارند تصریح کرد: سعی شده تا تعداد این واحدهای خدمات رسان نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد و کیفیتی بهتر را ارائه دهد.
سالاری یادآور شد:همچنین برای کنترل بار ترافیکی در محورهای ورودی استان به ویژه رودبار تلاش شده تا با مدیریتی مطلوب و پیش بینی راهای جایگزین و دسترسی های تکمیلی آرامش و سهولت در جریان سفر برای مسافران نوروزی گیلان محقق شود.
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *