00010 copy

اعتراض بهراد ذاکری به نصب بنر برای اخذ مجوز موسیقی خیابانی

به گزارش نبض خبر بهراد ذاکری در نطق پیش از دستور جلسه اظهار داشت: اگر در جایی مشکلی هست، راهکار آن حذف نیست. تجربه ثابت کرده برخورد حذفی جواب نمی دهد. میشود معضلات را اصلاح کرد و در کنارش هماهنگی بین دیگر ادارات و شورا و شهرداری ایجاد نمود.
عضو شورا افزود: نصب بنر بدون آرم در پیاده راه در مورد اخذ مجوز اجرای موسیقی خیابانی، توجیه ندارد و اینکه مشخص نشده کدام نهاد باید مجوز صادر کند. ضمن اینکه اداره ارشاد نیز در استعلام از گردن خود خارج کرده است.
ذاکری تاکید کرد: اگر مجوز بگیرد، دیگر موسیقی خیابانی نیست. اکنون کنسرت هایی که با مجوز اجرا می شود، نوع نگاه مخاطب را هم به سطح پایین تنزل داده و بعضا سوپر استارهایی تولید می شود برای کسب درآمد.
ذاکری تصریح کرد: باید از فعالان موسیقی خیابانی و تئاتر خیابانی حمایت کنیم. خواهش می کنم کمک کنند، فرصت نشاط را از مردم در این فشارهای اقتصادی نگیرند.
وی در بخشی از سخنان خود گفت: احتیاج داریم معاونتی در شورای شهر رشت برای پیگیری مصوبات و طرح های شورای شهر ایجاد گردد.
بارها تذکراتی برای گروه موسیقی شهرداری، زمین های نسقی و رعایت استحکام بنا در این ساخت و سازها و … از سوی اعضای شورا داده شده ولی هیچ کس پیگیر نیست. خود نظام مهندسی عکس هایی از ساخت و سازهای ناایمن را منتشر کرده است و شهرداری هم در برخی موارد اعلام کرده نمی تواند ورود نماید.
ذاکری خواستار بررسی وضعیت خودروهای شهرداری و عملکرد راننده ها شد و افزود: خودروهای شهرداری بدون نظارت رها شده و معلوم نمی شود سبب آسیب رسیده به خودرو به چه دلیل بوده و هزینه مرمت چقدر بوده است.
اگر نمی توانیم سازمان موتوری را احیا کنیم، یک کمیته برای رسیدگی به این موضوع تشکیل دهیم.
وی در تایید طرح رسولی، ابراز کرد: بنده می خواستم طرح جدا بیاورم و تابلوهایی که به گویش محلی نامگذاری شده اند، مشمول تخفیف های عوارضی و تبلیغاتی گردند و سیاست های ما قهری نباشد.
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *