00010 copy

بانوان کارگر گیلانی ۱۸ مدال در مسابقات کشوری کسب کردند

به گزارش نبض خبر حجت پهلوان صبح امروز در جلسه مجمع عمومی سالانه ورزش‌ کارگری استان گیلان در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان در رشت اظهار داشت: امسال بین تیم‌های مختلفی که برای مسابقات کشوری فرستادیم، دو تیم از گیلان مقتدرانه قهرمان شدند.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان گیلان با اشاره به اینکه یکی از تیم‌هایی که امسال در مسابقات کشوری به مقام قهرمانی رسیدند، تیم شطرنج بانوان بود افزود: تیم دومی که در مسابقات کشوری به مقام قهرمانی رسیدند، تیم طناب‌کشی آتش‌نشانان گیلانی بود.

پهلوان به اعزام تیم‌های مختلف ورزش‌های کارگری به مسابقات کشوری در سال 97 اشاره کرد و افزود: اعزام تیم جودو آقایان به اصفهان، اعزام تیم کشتی ساحلی و والیبال به مازندران، اعزام تیم طناب‌کشی آتش‌نشانان و دیگر اعزام‌ها در رشته‌های ورزشی مختلف که با کسب موفقیت‌ها همراه بود.

وی به گزارش عملکرد هیئت ورزش‌‌های کارگری در بخش بانوان در سال 97 اشاره کرد و گفت: اعزام تیم بسکتبال به مسابقات کشور و دعوت از یکی از بانوان گیلانی به اردوی تیم ملی، اعزام تیم دو و میدانی به مسابقات کشور در استان اردبیل و کسب یک مدال برنز، بخشی از این گزارش است.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان گیلان با اشاره به اعزام تیم شطرنج بانوان به مسابقات قهرمانی کشور در استان اصفهان افزود: اعزام این بانوان نیز با کسب مقام تیمی و انفرادی همراه بود و در این راستا موفقیت کسب 5 مدال طلا، یک مدال نقره، یک برنز و کسب سهمیه حضور در بازی‌های جهانی  2019 اسپانیا به دست آمد.

پهلوان تصریح کرد: اعزام تیم شنا به مسابقات قهرمانی کشور در استان خراسان رضوی، اعزام تیم آمادگی جسمانی به مسابقات قهرمانی کشور در استان همدان و کسب یک مدال برنز، اعزام تیم تکواندو به مسابقات قهرمانی کشور و کسب مقام سوم تیمی، یک مدال نقره و 7  مدال برنز بخشی دیگر از این موارد است.

وی به صعود تیم کوهنوردی بانوان گیلان به قله کلاربروجن و قله برزکوه تالش اشاره کرد و افزود: همچنین اعزام تیم بانوان به دومین المپیاد ورزشی بانوان در استان اصفهان را  در چهار رشته بسکتبال، تنیس روی میز، دارت و آمادگی جسمانی داشتیم.

رئیس هیئت ورزش کارگری گیلان گفت: بانوان کارگر گیلانی در مجموع 18 مدال که از بین‌ آنها، 5 مدال طلا، 2 نقره و 11 برنز بوده در سال 97 کسب کردند و در مقایسه با سال 96 که تنها دو مدال طلا و یک مدال نقره کسب کرده بودند، رشد و پیشرفت چشمگیری داشتند.

پهلوان خاطرنشان کرد: همچنین برگزاری مسابقات انتخابی استانی در رشته‌های تیراندازی با کمان، دارت، تنیس روی میز، شنا، بسکتبال، والیبال و ورزش‌های صبحگاهی و کوهنوردی استانی در طول سال 97 از مهم‌ترین رویداد‌های ورزشی این استان هستند.

به گزارش تسنیم در ابتدای این جلسه از تیم طناب‌کشی آتش‌نشانان گیلانی که در مسابقات کشوری، مقام قهرمانی را کسب کرده بودند تقدیر شد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *