00010 copy

بروز آسیب های اجتماعی ضربه مهلکی بر فعالیت های مشارکتی و اساس فرهنگی وارد می کند

بروز آسیب های اجتماعی ضربه مهلکی بر فعالیت های مشارکتی و اساس فرهنگی وارد می کند


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان تصریح کرد: افزایش اعتماد عمومی درسایه توجه به سرمایه های اجتماعی ومشارکت اجتماعی وروابط اجتماعی باتوجه به مقوله سلامت اجتماعی محقق میشود که همگی به وفاق اجتماعی ختم می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان منا ابروفراخ با اشاره به اهمیت سلامت اجتماعی و تاثیر آن در نشاط اجتماعی اظهار داشت:توجه به تاب اوری اجتماعی از مقوله های موردانتظار است.
وی تصریح کرد: افزایش اعتماد عمومی درسایه توجه به سرمایه های اجتماعی و مشارکت اجتماعی و روابط اجتماعی با توجه به مقوله سلامت اجتماعی محقق می شود که همگی رسیدن به وفاق اجتماعی را به دنبال دارد.
ابروفراخ تحقق اهداف و برنامه های توسعه محور را در گرو همدلی بیشتر درحوزه توجه به داشتن پیوست و نگاه اجتماعی در همه موضوعات خواند و افزود: بروز آسیب های اجتماعی علاوه بر مشکلات فردی،ضربه مهلکی بر فعالیت های مشارکتی و پایه و اساس فرهنگی وارد می کند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان بر ضرورت توجه به ساختار و داشته های موجود در مسیر برنامه ریزی در حوزه های فرهنگی اجتماعی تاکید کرد و گفت: اگرنگاه واقع بینانه و عملگرا به مسایل ومشکلات آسیب ها داشته باشیم و شاخص های موجود را به صورت مستمر رصد کنیم و مدنظر قرار دهیم به اثربخشی بهتری در فعالیت ها دست پیدا می کنیم.
وی در پایان ضمن تقدیر از فعالان حوزه های فرهنگی و اجتماعی؛ گفتمان سازی،مداخله اثربخش در جهت کاهش رفتارهای پرخطر و توجه به نیازمندی های فرهنگی محلات حاشیه نشین را امری ضروری خواند که باید بیش از پیش مورد مطالعه قرار گیرد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *