00010 copy

بیمه تکمیلی طرف قرارداد با شهرداری باید به تعهداتش عمل کند/ در مقابل رانت و فساد سکوت نمی کنیم/ هرگز منافع گروهی کارکنان را با منفعت شخصی عوض نمی کنیم

به گزارش نبض خبر: جواد شهند با اشاره به مشکلات کارکنان شهرداری رشت در وصول مطالبات درمانی خود از بیمه تکمیلی اظهار داشت: متاسفانه شرکت بیمه طرف قرارداد شهرداری رشت با عدم پرداخت تعهدات خود مشکلات زیادی را برای کارکنان ایجاد کرده است و برخی از کارکنان بالغ بر یکسال است که طلبکار هستند.

رئیس شورای اسلامی کار شهرداری رشت به مطالبات شرکت بیمه از شهرداری رشت نیز اشاره کرد و گفت: شهرداری رشت دارای معوقاتی به این شرکت است اما شرکت مذکور با توجه به شرایط شهرداری رشت و با شناخت از مجموعه مجددا در فراخوان بیمه تکمیلی شرکت کرد و حتی قیمت پایین تری را نسبت به سال گذشته پیشنهاد داد. وی افزود: با این شرایط انتظار می رود که این شرکت به تعهدات خود عمل کند.
جواد شهند با ابراز امیدواری برای تغییر روند شرکت بیمه ارائه دهنده خدمات تکمیلی افزود: اعضای شورای اسلامی کار شهرداری رشت با آرای کارکنان انتخاب شده اند و قطعا در مقابل هرگونه رانت و فساد خواهند ایستاد.
شهند درباره شایعاتی که مبنی بر خدمات خاص بیمه ای برای برخی از افراد دارای منصب انتشار یافته است گفت: امیدوارم چنین موضوعاتی صحت نداشته باشد و قطعا در صورت بروز با آن برخورد خواهد شد. وی در پایان گفت: همکارانمان در شهرداری مطمئن باشند که اعضای شورای کار هرگز منافع گروهی کارکنان را با منفعت های خرد شخصی عوض نمی کنند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *