00010 copy

سومین گردهمایی بزرگ دانش آموختگان دبیرستان ماندگار شهید دکتر بهشتی رشت

به گزارش نبض خبر روزهای 17 و 19 و 22 بهمن امسال سومین گردهمایی بزرگ دانش آموختگان دبیرستان ماندگار شهید دکتر بهشتی رشت با برنامه های مفرح و شاد در فضایی بسیار صمیمی و با نشاط برگزار شد.

این برنامه آیین قدردانی و تجلیل از دانش آموختگان و دبیران پیشکسوت دبیرستان شهید دکتر بهشتی همراه با برگزاری مسابقات شطرنج در سالن هیات شطرنج واقع در مجموعه ورزشی یادرگار امام و مسابقات ورزشهای سنتی فکری(تخته نرد) در رستوران لولکس طلایی و همچنین مسابقات جذاب فوتسال بین دیپلمه های سالهای ۶۵ الی ۸۲ در قالب ۱۳تیم در دو رده پیشکسوتان و میانسالان در سالن آتش نشانی واقع در میدان انتظام برگزار گردید.

این گردهمایی منحصر بفرد که برای سومین سال متوالی به همت “انجمن دانش آموختگان دبیرستان ماندگار شهید دکتر بهشتی رشت” و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت، موبایل گیل سیستم، شرکت کارا پشتیبان کاسپین، فرش پازیریک، تاسیسات خدادادی، شرکت روگا گستر، کیفیت پژوهان خاتم، شرکت گیل فراز سازه، هیات شطرنج استان گیلان، مجموعه ورزشی برنا، کانون معلم نوین و آموزشگاه صایمی،برگزار شد نتایج زیر در رشته های مختلف به دست آمد:

“مسابقات شطرنج”
مقام اول: محمود رضایی سراوانی(دیپلم 74)
مقام دوم: فرشاد طبیبی(دیپلم 70)
مقام سوم: فرهان چهره سا(دانش آموزش فعلی)

“ورزشهای سنتی فکری-تخته” – سه نفر اول: پیمان شهپوری، مرتضی احمدی سراوانی و موفق

“فوتسال پیشکسوتان”
مقام اول: دیپلمه های ۷۰
مقام دوم: دیپلمه های ۷۱
مقام سوم: دیپلمه های ۶۷

“فوتسال میانسالان”
مقام اول: دیپلمه های ۷۴
مقام دوم: دیپلمه های ۷۸
مقام سوم: دیپلمه های ۷۷

در هنگام اهدای جوایز از دو نفر از معلمان ماندگار شهرستان رشت بنام آقای مرتضی چاووشی معلم ورزش و آقای مهندس جعفری مدیر بازنشسته این دبیرستان تجلیل و قدردانی و تندیس و هدایایی تقدیم گردید. لازم به ذکر است تجلیل از معلمان ماندگار نیز سومین باری است که توسط انجمن برگزار میگردد البته در تمامی مراسمات و گردهمایی ها از دبیران و معلمان پیشکسوت دعوت و از آنان تقدیر و تجلیل میشود. همچنین علیرضا حاجی پور نیز با ١٢ گل زده بعنوان آقای گل اين دوره مسابقات برگزیده شد.
در پایان مسابقات جهت حفظ همدلی و انسجام و ایجاد ارتباط میان نسل قدیم و نسل حاضر تحصیلکرده در دبیرستان ماندگار شهید دکتر بهشتی رشت، دو بازی نمادین میان منتخب پیکسوتان – منتخب دبیران دبیرستان بهشتی و منتخب میان سالان و منتخب دانش آموزان این دبیرستان برگزار شد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *