00010 copy

گیلان قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان دستگاه های اجرایی کشور شد

محسن قهرمانی  مسئول برگزاری مسابقات کارکنان دستگاه های اجرایی کشور گفت: خراسان رضوی میزبان ۳۱ تیم ۱۴ نفره از ۲۸ استان کشور بود که این مسابقات از ۲۳ ام بهمن ماه ۹۷ در مشهد آغاز  و ۲۹ بهمن ماه به پایان رسید .

وی افزود : در کل مسابقات ۶۱ بازی در دو مرحله ی مقدماتی و حذفی بین تیم های شرکت کننده انجام شد که بعد از ۴۵ بازی مرحله ی مقدماتی ۱۵ تیم حذف شدند و ۱۶ تیم دیگر به مرحله ی حذفی این دوره از رقابت ها صعود کردند.

وی ادامه داد: با توجه به این که تیم های شرکت کننده قهرمان استان های سراسر کشور بودند مسابقات در سطح بالا و با داوری داورانبرجسته کشور و استان برگزار شد و تعداد ۳۷۳ گل در طول رقابت ها به ثمر رسید.

قهرمانی بیان کرد: در پایان هفت روز رقابت ها ؛ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی استان گیلان ، اداره کل آموزش و پرورش استان کهکیلویه و بویراحمد و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی استان قزوین به ترتیب مقام اول تا سوم مسابقات فوتسال کارکنان دستگاه های اجرایی کشور را از آن خود کردند و تیم استانداری بوشهر نیز بعنوان تیم اخلاق در این دوره از مسابقات برگزیده شد.

وی اضافه کرد : وحید فولادیان از تیم بانک ملی خراسان رضوی بعنوان بازیکن اخلاق ، مهدی یزدانی از تیم استان گیلان بعنوان فنی ترینبازیکن و سید امجد حسینی با ۱۰ گل زده از تیم استان کرمان بعنوان آقای گل این رقابت ها انتخاب شدند.

قهرمانی مسئول برگزاری مسابقات در پایان از وزارت ورزش و جوانان و علی الخصوص مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی آقای فرزاد فتاحی و همچنین معاونین ورزشی استان به خاطر زحمات و حمایت هاشون از این میزبانی تقدیر و تشکر کرد .

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *