00010 copy

با حضور رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات،جلسه بررسی فرآیند رسیدگی به شکایات در مخابرات منطقه گیلان برگزارشد

به گزارش نبض خبر ؛به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان، بهمن زیرک پرکاری رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه گیلان گفت:این جلسه با هدف رسیدگی به شکایات در (سامانه ۲۰۱۹۵ مرکز بازرسی تهران) ، (۱۹۵ سازمان تنظیم مقررات) ، سامد استانداری و بازرسی منطقه گیلان برگزار و مقررشد پاسخ به شکایات با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن در سامانه ها بارگزاری شود.

در ادامه جلسه مهندس رنجی معاون شبکه در خصوص سرقت کابل های مخابراتی در مناطق مختلف استان ضمن ارایه گزارشی، گیلان را جزو استان های شاخص در سرقت کابل های مخابراتی دانستند و به طرح ارائه سیم کارت GSM و توزیع آن در بین مشترکین که با مشکل سرقت های متعدد کابل در مناطق مختلف مواجه اند خبر داد.

در پایان هر یک از همکاران و روسای ادارات به بیان مسائل مختلف و پیشنهادات و تبادل نظر پرداختند.

بهمن زیرک پرکاری رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه گیلان

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر