00010 copy

تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه هافمن ( خط کشی طولی) شهرداری رشت

به گزارش نبض خبر به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، حسن هادی زاده مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت در گفت و گویی از راه اندازی مجدد دستگاه خط کشی طولی رنگی شهرداری رشت خبر داد. راه اندازی مجدد دستگاه هافمن

هادی زاده با اشاره به اینکه این دستگاه خط کشی طولی در سال ۲۰۱۰ توسط شهرداری رشت خریداری و مدتی راکد و دارای نقص فنی بود، گفت: با تاکیدات شهردار رشت این دستگاه مجدد اورهال و بازسازی شد و به تجهیزات شهرداری رشت افزوده شد.

مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت اضافه کرد: این دستگاه هافمن H۱۸  و ساخت کشور آلمان بوده و جزو یکی از دستگاه های مدرن به شمارمی رود که اکنون در اختیار حوزه معاونت حمل نقل و امور زیربنایی شهرداری قرار دارد.

هادی زاده با اشاره به قابلیت های دستگاه هافمن خاطرنشان کرد: این دستگاه قابلیت خط کشی طولی معابر ،خیابان ها و جداول حاشیه خیابان را دارا است.

وی در پایان گفت : از این پس شهرداری رشت جهت خط کشی معابر و خط کشی های ترافیکی سطح شهر با کمک این دستگاه اقدام خواهد نمود که خوشبختانه در صرف و صلاح و پایین اوردن هزینه ها بسیار مثمر ثمر خواهد بود. راه اندازی مجدد دستگاه هافمن

 

راه اندازی مجدد دستگاه هافمن

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *