
به گزارش نبض خبر به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای گیلان،با اتصال شرکت برق منطقهای گیلان به سامانه سنجش رضایتمندی مردم، نظرات، پیشنهادات و شکایات مردم از طریق این سامانه مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.
در سامانه سنجش رضایتمندی مردم که از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور رصد میشود، برای تمامی کارکنان دولت شناسه دو بعدی (QR Code) تعریف شده که از طریق نرمافزار تلفن همراه، امکان ثبت نظر اعم از تشکر و یا شکایت فراهم میشود.
گفتنی است که شرکت برق گیلان در راستای اجرای فرآیند ارزیابی عملکرد سال 1401 دستگاههای اجرایی استانی و در چارچوب شیوهنامه ارزیابی عملکرد ابلاغی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و به منظور اجرای اقدامات مندرج در سند تحول دولت مردمی جهت سنجش رضایتمندی شهروندان و خدمتگیرندگان و ارزیابی کیفیت ارائه خدمات توسط کارکنان دستگاههای اجرایی، مبادرت به اتصال به این سامانه نموده است.