00010 copy

مرتضی رضایی‌ صوفی سرپرست توسعه مدیریت استانداری گیلان شد

به گزارش نبض خبر :اسدالله عباسی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، اظهار کرد: توسعه مدیریت در تعالی سازمانی نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه توسعه مدیریت به عنوان یک فرایندی برای ایجاد شرایط لازم در راستای استقرار شرایطی برای ارتقای سطح دانش، مهارت و اطلاعات سطوح مختلف سازمان است، گفت: در این مسیر شرایط لازم برای تکامل مجموعه استعدادها و توانایی‌های این رده فراهم می‌شود.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه بهره‌وری نیروی انسانی یک ضرورت است، افزود: معاونت توسعه مدیریت و منابع باید با فراهم کردن بسترهای آموزشی اعم از عملی، تئوری و تأمین نیازهای کارکنان زمینه رشد آنان را محقق کند.

وی در ادامه بر لزوم توجه به کیفیت کار کارکنان و فراهم کردن تسهیلات رفاهی و تشویقی متناسب در راستای اثربخشی افراد تأکید و اضافه کرد: باید اقدامات این بخش به گونه‌ای باشد که کارکنان تفاوت بین عملکرد مناسب و کم کاری در انجام وظایف را درک کنند.

عباسی با تأکید بر لزوم برپایی میز خدمت در استانداری، تصریح کرد: مراجعان باید از ابتدای ورود به درگاه برای پیگیری درخواست‌ها و مطالبات خود به صورت صحیح هدایت شده و تا حد امکان از ترددهای غیرضروری در برای جلوگیری از اتلاف وقت خودداری شود.

در پایان با قدردانی از تلاش «کیمیا تنهایی» معاون سابق توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان «مرتضی رضایی‌صوفی» به عنوان سرپرست جدید این معاونت معرفی شد.

سرپرست توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان

منبع‌: مهر

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر