00010 copy

شورای شهر رشت تا پنجشنبه انتخاب شهردار را متوقف می‌کند

به گزارش نبض خبر : هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با حضور اعضای شورای رشت برگزار شد.

در این جلسه امیرحسین علوی رئیس شورای شهر رشت در ابتدای جلسه با اشاره به دستور جلسه و لوایح گفت: جلسه فوق العاده روز شنبه به واسطه ایراد شکلی متاسفانه به صورت رسمی برگزار نشد و  کاندیداها برنامه های خود را در جلسه غیر رسمی اعلام کردند.

علوی افزود: امروز از وزارت کشور به صورت مستقیم از دفتر مدیر کل شوراها و روستا با بنده تماس گرفتند و بیان کردند که رشت در انتخاب شهردار به مشکل برخورده است و گزینه ها مورد تایید نبوده است.

وی افزود: همچنین گفته شده که شورا در انتخاب شهردار تعلل داشته است و برای همین چند روزی فرایند انتخاب شهردار را متوقف کنید.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه البته ما این موضوع را که تعللی صورت گرفته قبول نداریم افزود: شورای شهر رشت تا پنج‌شنبه انتخاب شهردار را متوقف می‌کند و در نهایت صبح پنجشنبه در مورد این امر تصمیم گیری خواهد شد.

رصا رسولی در ادامه گفت: وزارت کشور چه صحبتی می‌خواهد با اعضای شورای شهر رشت داشته باشد؟! آیا در مورد پیگیری صلاحیت علیقلی زاده است؟

علوی در پاسخ به رسولی گفت: بله همینطور است و وزارت کشور اعلام کرده که سعی دارد تا مشکلات را برطرف کند.

بهراد ذاکری دیگر عضو شورای شهر رشت گفت: در فرایند صلاحیت علیقلی زاده شاهد کارشکنی های صورت گرفته از داخل رشت و بیرون رشت و حتی برخی از کاندیداها بودیم.

وی افزود: این روزها از دخالت افراد غیر شورایی در انتخاب شهردار به گوش میرسد که این مقارن با قانون است و فعلا این موضوع را به صورت سربسته بیان می‌کنم و اگر لازم دیدم حتما شفاف بیان می‌کنم!

احمد رمضانپور نرگسی با اشاره به اینکه دستور جلسه امروز پیرامون انتخاب شهردار رشت است و این دستور نیز حتی با دستور رئیس جمهور لغو شدنی نبوده و باید در اسرع وقت نسبت به انتخاب شهردار اقدام کنیم.

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *