در دانشگاه علوم‌ پزشکی چه خبر است ؟

اختصاصی نبض خبر : با توجه به بررسی اخیر عملکرد یکی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور ، مواردی در خصوص جذب یکی از مدیران فعلی به عنوان هیئت علمی بدون رعایت فرایندهای قانونی و موازین اداری و استخدامی مطرح شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که فردی در دو منصب مدیریتی به صورت همزمان (مدیر و سرپرست) فعالیت می‌کند و ماه ها از سرپرستی وی سپری شده است این مهم می بایست از طریق سلسله مراتب اداری وزارتخانه بررسی واقدام گردد.

گفته می شود شخصی که صلاحیت خودش ش توسط نماینده گرفته شده است از این فرد به صورت ویژه حمایت می نماید !

شائبه هایی وجود دارد که این نور چشمی علاوه بر مشاغل مذکور به عنوان عضو هیئت علمی بدون اجرای فراخوان‌های لازم و رعایت فرایندهای قانونی و استاندارد در حال جذب می باشد.

در این زمینه، جامعه و شهروندان به دنبال شفافیت و پاسخگویی از سوی مقامات دانشگاه هستند.
لازم است تا صحت موارد ادعایی به دقت بررسی شود و نتایج به صورت شفاف و با رعایت کامل قوانین به اطلاع عموم برسد.

مسئولیت‌های اداری  باید با دقت و طبق قوانین و مقررات معین شده انجام شود تا در دولت انقلابی شهید رئیسی که با جان خود به دنبال برقراری عدالت بود ، حقی از کسی ضایع نگردد و چه بسیاری از نخبگان این نظام و انقلاب و سرزمین که سالها پشت خطوط جذب در دانشگاه ها هستند و در صورت فرصت برابر بدور از رانت و… قطعا بکارگیری این نخبگان در موقعیت های مختلف و مناصب مدیریتی خدمات ارزنده ای به کشور ارایه خواهند کرد.
به نظر میرسد ورود دستگاه محترم قضایی جهت بررسی‌های دقیق و شفاف برای تضمین اجرای عدالت و رعایت حقوق بیت المال و جلوگیری از بروز موارد مشابه نیاز شرایط فعلی کشور باشد.

  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر