00010 copy

اهانت مشمئز کننده یک بلاگر به گیلانیان !

نبض خبر : در سال‌های اخیر متاسفانه افزایش توهین و بی‌احترامی به مردم گیلان و فرهنگ این منطقه از سوی برخی بلاگرها افزایش یافته است و این حرکات و ادبیات مشمئز کننده گاها موجب افزایش بذر نفاق و کینه در میان مردم گیلان و سایر استان‌ها می شود.

مردم گیلان، با پیشینه‌ای غنی همواره به عنوان مردمی غیور و مهمان‌نواز شناخته شده‌اند. اما متأسفانه امروزه شاهد تحقیر و تمسخر فرهنگ و لهجه مردمی هستیم که سال‌های طولانی است که طبیعت بکر، شهر‌های تمیز و آرامش را به مسافران هدیه داده‌اند تا کوهی از زباله تحویل بگیرند.

بلاگرهایی که به جای استفاده از تأثیرگذاری خود برای ایجاد محتواهای مثبت و سازنده، به توهین و تمسخر مردم و اقوام مختلف می‌پردازند، فضای سالم تعاملات مجازی را خدشه‌دار کرده‌اند و زمینه‌ساز تفرقه‌افکنی، تحریک به خشونت و بی‌احترامی‌های بیشتر در جامعه می‌شوند.

درخواست مردم گیلان و همه کسانی که به همبستگی ملی باور دارند، این است که مسئولان هر چه سریع‌تر وارد عمل شده و با تدابیر قانونی مناسب، مانع از ادامه این توهین‌ها و تفرقه‌افکنی‌ها شوند.

فضای مجازی نباید محلی برای ترویج نفرت‌ پراکنی و بی‌احترامی به اقوام مختلف باشد و لازم است قوانین مشخص و شفافی برای مقابله با اینگونه رفتارهای نامطلوب وضع و اجرا شود

منبع‌: گیل خبر

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر