00010 copy

مشارکت گسترده شهروندان در برنامه‌ های تقارن “ایام فاطمیه” و دوازدهم دیماه “روز رشت

یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت از مشارکت گسترده شهروندان در برنامه‌های تقارن "ایام فاطمیه" و دوازدهم دیماه "روز رشت خبر داد

یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت از مشارکت گسترده شهروندان در برنامه‌های تقارن “ایام فاطمیه” و دوازدهم دیماه “روز رشت خبر داد

یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت از مشارکت گسترده شهروندان در برنامه‌های تقارن “ایام فاطمیه” و دوازدهم دیماه “روز رشت خبر داد و گفت: برنامه‌های متنوعی برای مناسبت‌های پیش رو تدارک دیده شده که برپایی ایستگاه‌های صلواتی در شب شهادت شهید قاسم سلیمانی و اکران فیلمهای نخستین جشنواره ملی روز رشت تنها نمونه‌ای از آن محسوب می‌شود.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت _ یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت امروز چهارشنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۱ با اشاره به تقارن “ایام فاطمیه” و دوازدهم دیماه “روز رشت” از مجموعه فعالیتهای فرهنگی و هنری وسیعی در شهر رشت خبر داد.

سرپرست شهرداری رشت در این رابطه اذعان کرد: به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت امسال تقارن “روز رشت” با “ایام فاطمیه” سبب شده که ترنم معنویت از برنامه‌های این روز به مشام برسد و برنامه‌ها حال و هوای معنوی خاصی داشته باشد.

یزدانی اضافه کرد: “روز رشت” و “ایام فاطمیه” فرصتی مغتنم است تا شهروندان شهر باران های نقره‌ای در برنامه‌های تدارک دیده شده حضور پرشور و فعال تری داشته باشند.

سرپرست شهرداری رشت اذعان کرد: این برنامه‌ها شامل اکران فیلمهای نخستین جشنواره ملی “روز رشت”، برگزاری کارگاه‌های تخصصی، مشارکت در برگزاری اجتماع بزرگ فاطمی و تشییع شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا(س) است.

یزدانی ابراز داشت: مشارکت در برگزاری مراسم وداع با شهدای گمنام، مشارکت در برگزاری اجتماع بزرگ روز بصیرت ۸ دی، برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه رشت‌و برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد ابوذر کردمحله از دیگر این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

سرپرست شهرداری رشت ضمن اشاره به راه‌اندازی ایستگاه صلواتی در پیاده‌راه فرهنگی رشت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) اضافه کرد: با مشارکت هیاتهای مذهبی قصد داریم مقدمات راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر رشت را در شب شهادت شهید قاسم سلیمانی فراهم نماییم.

یزدانی از مشارکت در برگزاری مسابقه نقاشی متری در مدرسه گوهرشاد در “روز رشت” خبر داد و یادآور شد: مشارکت در اجرای تئاتر “چادر خاکی در مدرسه گوهرشاد”، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کارکنان شهرداری رشت، مشارکت در افتتاح گالری خانه کارآفرین به مناسبت “روز رشت” و برگزاری بازار هنر به همراه برنامه های فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی است که شهرداری رشت برای مناسبت‌های پیش رو تدارک دیده است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر