00010 copy

برملا شدن راز قتل پيرمرد لاهيجاني پس از ۳ سال

فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان بیان کرد٬ در تير ۱۳۹۹ خانواده پيرمرد ۸۳ ساله با مراجعه به پليس اعلام داشتند که اين فرد به دلايل نامشخصی مفقود شده است که با اقدامات صورت گرفته در اين خصوص نشانه‌‌ای از اين مرد به دست نيامد.

قتل

نبض خبر: فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان بیان کرد٬ در تير ۱۳۹۹ خانواده پيرمرد ۸۳ ساله با مراجعه به پليس اعلام داشتند که اين فرد به دلايل نامشخصی مفقود شده است که با اقدامات صورت گرفته در اين خصوص نشانه‌‌ای از اين مرد به دست نيامد.

در روند رسيدگی به اين موضوع مشخص شد که يک قطعه زمين به ارزش ۲ هزار ميليارد ريال در همان ايام از فرد مورد نظر به خانمي ۲۵ ساله با کمک ۲ مرد ۴۳ و ۴۴ ساله ديگر منتقل شده است. پس از شناسايي اين افراد و تحقيقات انجام شده سرانجام متهمان پرده از راز يک جنايت برداشته و اعلام داشتند، پيرمرد را در سال ۹۹ با هدف تصرف زمينش با خوراندن بيش از حد قرص‌هاي آرام‌بخش به قتل رساند‌ه‌اند.

با اعتراف متهمان، ۵ همدست ديگر آنان نيز دستگير و جسد متوفي نيز داخل حياط يک منزل ويلايي در شهرستان لنگرود کشف شد.افراد دستگير شده با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر