00010 copy

برگزاری اولین رویداد شهروند ارزشمند در رشت

نبض خبر : به همت دفتر امور اجتماعی استانداری گیلان و موسسه پیشگامان تمدن و فرهنگ اسلامی ؛ اولین رویداد شهروند ارزشمند در سالن شهید رحمدل پژوهشکده گیلانشناسی برگزار گردید.
دکتر محمد مهدی نیازمند مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری گیلان در این مراسم با اشاره به اینکه در میان شهروندان ما برخی افراد گمنام وجود دارند که در جهت فعالیت های اجتماعی و خدمت رسانی به جامعه موثر هستند افزود : این مراسم بنای فرآیندی را آغاز نمود که در سال های آینده با شناسایی ، معرفی و الگو سازی اشخاص مسئولیت پذیر در حوزه های اخلاقی ، انسانی و اجتماعی بتوانیم با فردگرایی به وجود آمده در نسل امروز مقابله نماییم.

دکتر توکلی دیگر سخنران این مراسم نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری اولین رویداد شهروند ارزشمند در رشت افزود : نیاز جامعه امروز این است که ما دانشگاهیان بر روی باور ها بیشتر از پیش کار کنیم.شاید یکی از علت های جدایی نسل ها این باشد که ما بر روی ذهن و تربیت آن طور که باید کار نکردیم و امروز شهروند ارزشمند می تواند به عنوان الگوی معنوی در جامعه نقش آفرینی نماید.

در پایان این مراسم از 25 نفر از شهروندانی که در سال های اخیر به نوعی در ایجاد فعالیت های انسان دوستانه و افتخار آفرینی برای جامعه موثر بودند تجلیل گردید.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر