00010 copy

برگزاری هفته فرهنگ و هنر در ۱۷ شهرستان تا پایان سال ۱۴۰۱

ثقتی با اشاره به برگزاری هفته‌ فرهنگ و هنر تا 29 اسفند در 17 شهرستان گیلان اذعان کرد: شهرستان آستانه اشرفیه میزبان نخستین هفته فرهنگ و هنر در هفته آینده خواهد بود.

به گزارش نبض خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ رضا ثقتی ظهر امروز یکشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ در جلسه معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود با بیان اینکه متأسفانه دولت قبلی در انتخابات رأی قابل توجه‌ای از هنرمندان کسب کرده بود، گفت: در همان دولت بیشترین کم لطفی نسبت به قشر هنرمند انجام شده و آنها از این وضعیت گلایه دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را برای آشتی هنرمندان با دولت به کار بسته ایم، اظهار داشت: رؤسای ادارات در سطح شهرستان‌ها نیز باید ارتباط خود با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه در مدت کوتاه فعالیت ارشاد اسلامی گیلان در دولت جدید، عدالت محوری و رویکرد مردمی فعالیت‌های مشاهده شده است، افزود: تمرکز زدایی نقطه اصلی فعالیت ارشاد اسلامی گیلان است.

ثقفی در ادامه تصریح کرد: گیلان تنها در رشت خلاصه شده بود و تلاش می‌کنیم تا بودجه‌های فرهنگی را در سطح شهرستان‌ها به صورت عادلانه توزیع شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری برنامه رویداد «مشق نور» در شش شهرستان این استان خبر داد و تصریح کرد: ویژه برنامه هفته فرهنگ و هنر نیز در چندین شهر گیلان برگزار می‌شود.

ثقفی به فعالیت ۹۵۲ کانون فرهنگی هنری مساجد اشاره و اضافه کرد: متأسفانه این کانون‌ها از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند.

وی از برگزاری آموزش‌های رایگان با محوریت فرهنگ و هنر در سطح مساجد گیلان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم فعالیت این کانون‌ها رونق یابد.

 وی با اشاره به برگزاری هفته‌ فرهنگ و هنر تا 29 اسفند در 17 شهرستان گیلان اذعان کرد: شهرستان آستانه اشرفیه میزبان نخستین هفته فرهنگ و هنر در هفته آینده خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: امیدواریم در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان لنگرود شاهد تغییرات اساسی باشیم و زمینه فعالیت هرچه بهتر هنرمندان در این شهرستان شکل بگیرد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر