00010 copy

بی‌تدبیری در مدیریت ترافیک و کمبود بنزین،کارگروه سفرها و تنظیم بازار، استان را دچار مشکل کرد!

اختصاصی نبض خبر ،  در حالی که تعطیلات  و احتمال سفر هموطنان از سراسر کشور از قبل قابل پیش بینی بود،  شاهد عدم وجود برنامه ریزی درحوزه شورای ترافیک و کارگروه سفر وتنظیم بازاردر استان روبرو هستیم که نشان ازضعف تصمیم‌گیری مدیران بی تخصص بوده وپیامدآن مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان ایجاد کرده است.

یکی از مشکلات اساسی این است که شاهد تعطیلی بسیاری از پمپ بنزین‌ها در سطح استان  هستیم،مسیرهای پر ترددی که منجر به ترافیک سنگین و  اختلال در سفرها شده است.
اگرچه  گفته می‌شود خودروهای حامل بنزین در ترافیک گیر افتاده‌اند، اما انتقاداتی مبنی بر عدم پیش‌بینی و برنامه‌ریزی برای تامین سوخت مازاد یا بیش از حد روزهای معمول در روزهای شلوغ سفر مطرح شده است.
انتظار می‌رفت که مسئولان با توجه به تجربیات سال‌های گذشته، درخواست  اعزام خودروهای حمل سوخت را پیش از زمان مقرر از پایتخت اعلام می داشتند و علاوه بر آن تقاضای مازاد سهمیه سوخت بادرنظرگرفتن میزان تقریبی حجم حضورمهمانان به استان نیز می شد…
لازم به الذکر است علاوه بر سوخت ، اختلال در نظم خودروهای حامل میوه و تره بار و مواد فاسدشدنی و غیره از یکسو وافزایش حضور مسافران ، باعث کمبودهای فراوانی درمواد مصرفی برای همشهریان محترم در سراسر استان گردیده و نارضایتی های گسترده ای را درپی داشته است .
و نکته حایز اهمیت اینکه دو روز دیگر را نیز پیش رو داریم …

این اتفاقات نشان‌دهنده  بی‌کفایتی‌های مدیریتی و ضرورت تغییرات سریع در این حوزه است.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر