00010 copy

بیش از 6282 میلیارد تومان انواع تعهدات بلندمدت به مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان پرداخت شده است

نبض خبر : علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان ، با بیان اینکه تعهدات بلندمدت و در راس آن مستمری بازنشستگی در کنار خدمات درمانی سازمان از بارزترین تعهدات شناخته شده در جامعه میباشد اظهار داشت : در حال حاضر بیش از 180 هزار نفر مستمری بگیر در قالب 150 هزار پرونده بازنشستگی ، ازکارافتادگی ، فوت ( بازماندگان ) از تامین اجتماعی گیلان مستمری دریافت مینمایند .

وی با اشاره به اینکه از حیث آماری ، به طور متوسط بین 600 تا 800 مستمری بگیر در هر ماه به جرگه این گروه از تعهدگیرندگان در استان میپیوندند افزود : این فرایند که سبب رشد بیش از 7000 نفر در سالجاری در آمار این قشر گردیده به گونه ای است که پرداختی مستمری در ماههای اولیه سال با 625 میلیارد تومان در ماه آغاز و در دیماه به 648 میلیارد تومان رسیده است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اعلام رقم 6282 میلیارد تومان پرداختی در بخش تعهدات بلندمدت بابت انواع مستمری ها در ده ماهه سپری شده از سالجاری ، اظهار داشت : حدود 2800 میلیارد تومان از این رقم در محدوده شهر رشت و توسط شعب سه گانه و شهرصنعتی رشت انجام پذیرفته است .

علی حسین نژاد در ادامه اذعان داشت : پیش بینی میگردد با احتساب پرداخت مستمری های بهمن و اسفند و عیدی پایان سال رقم تعهدات این بخش در سال 1400 به 8000 میلیارد تومان افزایش یابد .

شایان ذکر است در حال حاضر بیش از 103 هزار بازنشسته ، 7 هزار ازکارافتاده و نزدیک به 70 هزار بازمانده ، جامعه مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان را تشکیل میدهند .

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر