00010 copy

تجلیل از معلمان هنرستان هنرهای زیبای زینبیه رشت

به مناسبت گرامیداشت روز معلم از معلمان هنرستان هنرهای زیبای زینبیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تجلیل شد .
به گزارش نبض خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، رضا ثقتی روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مراسم بزرگداشت روز معلم در سالن رحمدل مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت در جمع هنرجویان و دانش آموزان هنرستان هنرهای زیبای زینبیه رشت با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم اظهار داشت: معتقدم شما دانش آموزان و هنرآموزان با دوری از روزمرگی و اشتیاق به درس‌آموزی، می‌توانید خالق کارهای اثرگذار و ماندگار باشید. تجلیل از معلمان
وی توجه به انجام کارهای تحولی و فعالیت‌های جدید و نو را مورد تأکید قرار داد و گفت: باید به گونه ای تربیت شوید که تحول گرا و تحول خواه باشید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان انتقال هنرستان زینبیه به مجتمع خاتم الانبیاء را اتفاقی بزرگ خواند که با همیاری مدیریت، معلمان و دانش‌آموزان اتفاق افتاد و گفت: در تلاش هستیم به‌زودی هنرجویان در دبیرستان فروغ که سابقه‌ای دیرینه دارد، مستقر شوند.
ثقتی اضافه کرد: موضوع راه‌اندازی هنرستان برای پسران را نیز دنبال می‌کنیم چراکه فرزندان گیلان، استعدادهای بالایی در همه حوزه‌ها ازجمله بخش‌های فرهنگی و هنری دارند.
وی به موضوع ” آموزش هنر برای همه” اشاره و این مهم را جزو رویکردهای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ذکر و خاطرنشان کرد: آموزش هنر برای همه، زمینه‌ساز خلق اندیشه‌های هنری است.
 ثقتی با یادآوری پیشینه غنی فرهنگی گیلان، حفظ و حراست از این سابقه درخشان را مورد تأکید قرار داد.
وی در خاتمه سخنانش؛ پاسداشت مقام شامخ معلم را قدرشناسی از زحمات صادقانه معلمان دانست و از تلاش‌های معلمان هنرستان هنرهای زیبای زینبیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان قدردانی کرد.
در پایان مراسم از معلمان این هنرستان تجلیل شد.
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر