00010 copy

در حال حاضر هیچ گونه نیازی به واردات برنج خارجی وجود ندارد

حسنی جوریابی در حال حاضر هیچ گونه نیازی به واردات برنج خارجی وجود ندارد

در اين نشست، حسسنی جوریابی نماینده مردم رشت در راستای مشکلات مربوط به برنج و شالیکاران گفت: در حیطه بحث واردات مقدار، تولید داخلی كافى میباشد و نیاز مبرمی به هیچ گونه واردات احاس نمیشود وی ادامه داد: در حال حاضر نسبت به گذشته مقدار مصرف برنج مردم به مراتب رو به کاهش است و در بدبین ترین حالت هیچ گونه نیازی به واردات نیست‌.

حسنی جوریابی خاطر نشان کرد: واردات برنج سود بسیار بالایی نسبت به کالاهای دیگر دارد و با وارد کردن برنج خارجی وارد کنندگان از بیشترین سود ممکن بهره مند میشوند که این موضوع مورد قبول نمیباشد.

نماینده مردم رشت با اشاره به مشکلات مربوط به کشاورزی اعلام داشت که مسئله برند سازی یکی از موارد قابل توجه میباشد که در شمال کشور باید به آن پرداخت و در حال حاضر برند خاصی وجود ندارد و علاوه براین در بسته بندی نیز دچار مشکل میباشیم که نیازمند تسهیلات هستیم وی گفت: با برند سازی دقیق بسیاری از مشکلات مربوط حل خواهد شد‌.
وی همچنین با اشاره موضوعات مربوط به ارزش افزوده اعلام کرد: با بررسی انجام شده مسئولین باید مانع از گرفتن هرگونه از ارزش افزوده بشوند زیر گرفتن ارزش افزوده به معنای واقعی ظلم محسوب میشود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *