00010 copy

شانس برتری یک کاندیدای با تجربه در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر بیشتر شد

نبض خبر ؛
در بین کاندیداهای ثبت نامی انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر نام مطرحی به چشم میخورد.
دکتر کیانوش دقیقی متولد 1341 که نمایندگی مردم آستانه اشرفیه در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد قطعا یکی از گزینه های مطرح در این انتخابات خواهد بود چون نامی آشنا برای مردم آن خطه می باشد و رزومه فعالیت های وی بر کسی پوشیده نیست.
گفتنی است وی دارای مدرک دکترای پزشکی و فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران ، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در طول دوره نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی ، عضو کمیته سلامت کشوری ، رییس فراکسیون صنایع دستی ،میراث فرهنگی و گردشگری ، رییس فراکسیون مبارزه با استعمال دخانیات کشور ، عضو ناظر شورای عالی نظام پزشکی کشور ، مدرس و هیات علمی دانشکده ترافیک و …. می باشد.
یادآور می شود کیانوش دقیقی تجارب ارزنده ای را در حیطه ی فعالیت های خود داشته است و همین امر می تواند وی را در برابر سایر کاندیداهایی که اقبال کمتری از لحاظ رزومه اجرایی و شغلی دارند به یک چهره ی شاخص در انتخابات پیش رو تبدیل کند .

لازم بذکر است فوت مرحوم رمضانی دستک نماینده منتخب مردم در دور یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه آستانه اشرفیه و کیاشهر سبب گردید تا نماینده این حوزه انتخابیه با برگزاری انتخابات میان دوره ای همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تعیین گردد.

 

حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *