رسیدگی فوری به مکاتبات مردمی در اولویت کاری مدیران استانی باشد

نبض خبر : استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی عصر امروز (شنبه) در جلسه بررسی وضعیت پاسخگویی به مکاتبات و تماس‌های مردمی سفر رئیس‌جمهوری به گیلان، افزود: حضور آیت الله دکتر رئیسی در مرکز ارتباطات مردمی سفرهای استانی و بازدید از روند پاسخ به تماس‌های مردمی از طریق سامانه سامد در رشت برای اولین بار بوده که نشان‌دهنده اهمیت خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم است.
وی با بیان اینکه مردم با امیدواری در سفر رئیس جمهوری با سامانه سامد ارتباط برقرار کرده اند، بیان کرد: سامانه سامد در سفرهای استانی و در طی سال، یکی از بهترین و با ارزش ترین بستر ارتباط مردم با مسئولان است.
وی به همه مدیران و مسئولان تاکید کرد که همه نامه ها و درخواست های مردم به صورت ویژه و سریعاً طبقه بندی و رسیدگی شود و پس از بررسی دقیق جهت رفع مشکل و نیازهای مردم طی دو هفته پاسخ داده شود.
نماینده عالی دولت در گیلان به تاکید آیت الله دکتر رئیسی در زمینه توجه به توسعه عدالت و نگاه مدیریت اسلامی و انقلابی در سطح ادارات و نهادها اشاره کرد و گفت: با کارکنان و نیروهای انسانی برای خدمت صادقانه به مردم ارتباط حسنه برقرار  و به حقوق قانونی آنان توجه کنید.
دکتر عباسی همچنین از اهتمام و تلاش مدیران و کارکنان دستگاه‌های گیلان در زمینه ارائه خدمت در سامانه سامد قدردانی و خاطر نشان کرد: طی روزهای آتی جزئیات مصوبات سفر پر خیر و برکت ریاست جمهوری به استان را از طریق صدا و سیما و رسانه ها به سمع و نظر مردم خواهم رساند.
وی همچنین به تأکید رئیس‌جمهوری مبنی بر تشکیل فوری کارگروه های اجرایی رفع موانع و مشکلات استان اشاره و مدیران را مکلف کرد تا مصوبات مربوط به حوزه کاری خود را سریعاً پیگیری کنند.
photo 2022 01 29 16 38 42

نبض خبر در شبکه های اجتماعی : خبر فوری اخبار کوتاه شنیده ها تحلیل ها خبر در لحظه 

  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *