00010 copy

نظارت ناکافی و ترک فعل جان انسان ها را گرفته ! آیا رئیس دانشگاه علوم پزشکی در مقام پاسخگو قرار گرفته است ؟!

اختصاصی نبض خبر : به نظر میرسد که عمق فاجعه آتشسوزی بیمارستان قائم رشت آنقدر زیاد بوده که عالی ترین مقامات کشور در باب آن دستور صادر نمودند!

 از رییس قوه قضاییه گرفته تا رییس مجلس و معاون سرپرست رییس جمهور همه خواستار بررسی ابعاد این حادثه شدند اما باید دید که آیا اقدامات در حد دستور باقی خواد ماند یا بررسی ها بعمل آمده منجر به برخورد با عاملان اصلی و ریشه کن کردن اقدامات اینچنین خواهد شد؟

 در این میان اظهارات معاون وزارت بهداشت قدری تامل بر انگیز است‌. آقای معاون که خود را شتابان به رشت رساند تا کم و کیف گستردگی حریق به وقوع پیوسته را بررسی کند از مدیران حاضر در محل حادثه تقدیر کرد!

 شاید انتظار از ایشان بیشتر از در خواست بررسی دقیق تر و بازدید تشریفاتی و کسب تجربه بود!

 بهتر نبود که ایشان به صورت تخصصی و به نیابت از وزیر محترم با برخوردی قاطع از نمایندگان وزارتخانه خود پاسخ روشن در خواست میکردند؟

 جناب معاون وزیر ، ابراز همدردی و در خواست بررسی را که از سران قوا تا استاندار محترم انجام داده بودند، سوال اینجاست که شما به عنوان متخصص امر با سفر به گیلان دقیقا چه دستاوردی برای شهروندان و حادثه دیدگان محیا نمودید؟!

این واقعه تلخ شاید نمادی از وضعیت بهداشت و درمان باشد! اگر هشدارها شنیده نشود و خطا ها ادامه یابد شعله های آتش فرصت نمی دهند و دامن همه را خواهند گرفت.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر