- -
به گزارش نبض خبر، جالب آنکه شهروندانی که در خاموشی به سر می برند زمانی که جویای قطعی برق از سیستم گویا می شوند اعلام میگردد هیچگونه خرابی و قطعی برق گزارش نشده !!
این بی سر سامانی سیستم مدیریتی اداره برق استان گیلان که هر بار با بیان بهانه های تکراری نظیر مصرف بیش از اندازه مشترکین یا قدیمی بودن سیم ها ، بسته بودن راه ها ، بارندگی ها و …. عنوان میگردد؛ تا به کی می بایست ادامه پیدا کند ؟!
گذشته از نرخ بالای تعرفه های ارائه خدمات، چنانچه مشترکین و شهروندان دیر کردی در پرداخت قبوض داشته باشند با اخطار و برخورد قهریه روبرو میگردند ؛ حال وقت آن نرسیده که مردم به مسئولین این اداره یا شاید بهتر باشد بگوییم این وزارت خانه تذکر و اخطار بدهند ؟
به راستی قانون چه راهی برای اعتراض به نحوه مدیریت ضعیف این وزارت خانه در نظر گرفته ؟
آیا نمایندگان جدید مردم گیلان و به خصوص شهر رشت در مجلس شورای اسلامی ، سکوت خواهند کرد ؟ یا با بر خورد قاطع و محاکمه مدیران عالی رتبه ، گوشه ای از درد شهروندانی که در سرمای زمستان با بی برقی و خاموشی دستگاه ها؛ سرما را تجربه کردند را تسکین می دهند ؟