مدیر کل بیمه سلامت درمرکز سامد به سوالات تلفنی مردم پاسخ داد

نبض خبر ؛

دکتر جمشید محمدی مدیرکل بیمه سلامت گیلان با حضور در استانداری گیلان ، از نزدیک با مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی وامورحقوقی وکارشناسان سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و مسئولین) دیدار نموده وپاسخگوی سوالات مردمی شد. پاسخ تلفنی به سوالات مردم 

این برنامه ریزی در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید و در جهت ایجاد بستر سازی مناسب جهت برقراری ارتباط دوسویه بین مسئولین و مردم به منظور پیگیری مشکلات و سوالات مردمی در روز چهارشنبه 05/03/1400راس ساعت 11.30دراستانداری گیلان انجام شد مدیر کل بیمه سلامت ضمن تقدیر وتشکر از کارشناسان این حوزه گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پل ارتباطی میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه مردم شریف استان می‌توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری ، بصورت مستقیم درخواست‌های خود را از طریق شماره تلفن ۱۱۱ مطرح و مسائل و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایندو این یک حرکت بسیار خوب درجهت پاسخ گویی به مردم می باشد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارائه پیشنهادات، انتقادات و شکایات فرصتی برای دستگاه های اجرایی و مدیران آن است که با شناسایی این موارد از طریق شهروندان برای اصلاح و برطرف نمودن آن برنامه ریزی لازم را انجام دهند تا رضایت مندی مردم افزایش یابد. پاسخ تلفنی به سوالات مردم 

پاسخ تلفنی به سوالات مردم

نبض خبر در شبکه های اجتماعی : خبر فوری اخبار کوتاه شنیده ها تحلیل ها خبر در لحظه 

  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *