پیام تبریک جهانبخش خانجانی در پی انتصاب استاندار جدید گیلان

در پی ابلاغ حکم از سوی وزیر کشور،”هادی حق‌شناس” استاندار گیلان شد. بدین منظور “جهانبخش خانجانی” از فعالان سیاسی استان نیز در پیامی این انتصاب را تبریک گفت. 

در پی ابلاغ حکم از سوی وزیر کشور،”هادی حق‌شناس” استاندار گیلان شد. بدین منظور “جهانبخش خانجانی” از فعالان سیاسی و یکی از گزینه‌های تصدی گری استانداری گیلان نیز در پیامی این انتصاب را تبریک گفت.

به گزارش نبض خبر در متن این پیام آمده :

برادر عزیز جناب آقای دکتر هادی حق‌شناس

استاندار محترم گیلان

با سلام و احترام،

بدین وسیله تبریک صمیمانه خود را به مناسبت انتصاب شایسته جناب‌عالی به عنوان استاندار گیلان اعلام می‌دارم. بی‌تردید مسئولیت خطیر حضرتعالی، به عنوان یکی از شخصیت‌های دلسوز، مدیر و مدبر و همسو با دولت، فرصتی است تا با هم‌افزایی تمامی نخبگان، فعالان و دلسوزان این سرزمین، گام‌های مؤثری در جهت توسعه پایدار و ارتقای شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برداشته شود.

همچنین وظیفه خود می دانم ضمن قدردانی از تمامی، جوانان، نخبگان، فعالان سیاسی و اجتماعی استان که با دغدغه توسعه و بهبود وضعیت شاخص‌های توسعه در این استان، بنده را نیز به عنوان یکی از گزینه‌های استانداری گیلان مورد حمایت قرار دادند، بخواهم که با تاکید بر ضرورت هم‌افزایی همه نیروها و جریان‌های مؤثر توسعه گرا در استان، با همکاری و حمایت از جنابعالی نسبت به توسعه و کمک به مولفه های توسعه یافتگی در گیلان اهتمام داشته باشند.

مطمئنم با تکیه بر دانش، تجربه و تدبیر جناب‌عالی و همگرایی مردم عزیزمان، شاهد پیشرفت و شکوفایی بیشتر استان گیلان باشیم.

از خداوند متعال توفیقات روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف گیلان مسئلت دارم.

برادر شما: جهانبخش خانجانی

  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر