00010 copy

گودرزوند چگینی: مجمع نمایندگان از همه ظرفیت‌ها برای احقاق حقوق مردم استفاده می‌کند

رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه کارهای خوب و زیربنایی در شهرداری رشت انجام گرفته است، گفت: مجمع نمایندگان از همه ظرفیت‌ها برای احقاق حقوق مردم استفاده می‌کند.

نبض خبر : شنبه ۶ مرداد ساعت ۵ صبح، پس از برگزاری نشست هم اندیشی در شهرداری رشت، پیرامون جذب اعتبارات ملی پروژه‌های کلان مقایس برای شهر رشت در حوزه سرمایه‌گذاری و بازگشابی معابر «رینگ ۹۰ متری» مجمع نمایندگان استان گیلان با حضور مهرداد گودرزوند چگینی رئیس مجمع، جبار کوچکی‌نژاد، مهدی فلاح و محمدرضا احمدی سنگری نمایندگان شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، ابراهیم نجفی نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر، ولی داداشی نماینده مردم آستارا، سعید رحمت‌زاده نماینده مردم صومعه‌سرا و مهدی لطیفی دبیر مجمع نمایندگان استان، با همراهی رئیس، اعضای شورای اسلامی و شهردار رشت با حضور در سطح شهر از پروژه‌های طرح میثاق رشت بازدید کردند.

مجمع نمایندگان از همه ظرفیت‌ها برای احقاق حقوق مردم استفاده می‌کند

مهرداد گودرزوند چگینی صبح شنبه در نشست با اعضای شورا و شهردار رشت با بیان اینکه کارهای خوب و زیربنایی در شهرداری رشت انجام گرفته است، اظهار کرد: اقدامات شهرداری رشت در اجرای پروژه‌های مهم شهری و خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف، براساس نیاز شهر و نگاه توسعه‌ای است.

وی افزود: آنچه که شهرداری رشت پس از چند دهه عقب ماندگی گذشته انجام داده است، با عملکردی که از پروژه‌های عمرانی در حوزه شهر مشاهده می‌شود به طور کامل انطباق دارد و می‌توان گفت که فعالیت‌های حوزه مدیریت شهری اقداماتی شایسته بوده است.

رییس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به انجام ارتباط چند جانبه مجمع با دستگاه‌های کشوری و استانی گفت: مجمع نمایندگان از همه ظرفیت‌ها برای احقاق حقوق مردم و رفع دغدغه‌ها استفاده می‌کند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر