آیا جنگل‌های شمال ایران تا ۳۰ سال آینده نابود می‌شوند؟

13960621122831536119088510

به گزارش نبض خبر رییس شورای عالی جنگل:گاهی گفته می‌شود که به دلیل آفات و تخریب‌ها سطح جنگل‌ها کاهش پیدا کرده و یا طی چند سال آینده از بین می‌رود.

همه این صحبت‌ها اظهار نظرهای عمومی است و نمی‌توان به آن‌ها استناد کرد.

نبض خبر در شبکه های اجتماعی : خبر فوری اخبار کوتاه شنیده ها تحلیل ها خبر در لحظه 

  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *