مهندس ناصر عطایی مدیر شهرداری منطقه یک به مناسبت روز درختکاری ، پیامی صادر نمود

photo 2019 03 06 22 15 57

مهندس ناصر عطایی مدیر شهرداری منطقه یک به مناسبت روز درختکاری ، پیامی صادر نمود. متن پیام بدین شرح است:

«وَ النَّجْمُ وَ الشَّجَرُ یَسْجُدان»

ضمن گرامی‌داشت روز درختکاری و تبریک این روز به دوستداران طبیعت و همه کسانی که خواستار هوایی سالم و زمینی پاک هستند، از عموم شهروندان دعوت می‌شود با کاشت یک نهال آنهم با رعایت موارد اقلیمی و دقت در گونه انتخاب شده، هدیه ای ماندگار از خود برای فرزندان و آینده شهر به یادگار گذارند و قدمی خیر در راستای شهر خود بردارند و خادمان شما در شهرداری نیز در راستای حفظ و گسترش فضای سبز شهری نهایت تلاش و همت خود را همچون گذشته و بیش از پیش به کار خواهند بست.

پانزدهم اسفند ماه، روز درختکاری و هفته منابع طبیعی گرامی باد. امید دارم با همکاری مردم فهیم شهرمان ، شاهد توسعه روز افزون و احیای فضای سبز و حفظ منابع طبیعی باشیم.

ناصر عطایی
مدیر شهرداری منطقه یک رشت

نبض خبر در شبکه های اجتماعی : خبر فوری اخبار کوتاه شنیده ها تحلیل ها خبر در لحظه 

  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *