گزارش تصویری کاشت نهال در پارک های ابریشم و بهاران رشت به مناسبت هفته درختکاری

به گزارش نبض خبر: به همت سازمان مدیریت پسماند های شهرداری رشت و با مشارکت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت و با همکاری موسسه گیلار تالاب‌های کاسپین، به مناسبت هفته درختکاری و منابع طبیعی مراسم کاشت نهال توسط جمعی از پاکیاران مدارس رشت در پارک های ابریشم و بهاران برگزار گردید در این مراسم که با حضور علیرضا حاجی پور رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت و جمعی از مدیران شهری و اعضای مجموعه نظام مهندسی گیلان همراه بود ضمن کاشت نهال،جهت ارتقاع سطح فرهنگ درختکاری به اجرای نمایش و اجرای سرود توسط دانش آموزان پرداخته شد.

photo 2019 03 11 18 57 29

photo 2019 03 11 18 57 42

photo 2019 03 11 18 57 48

photo 2019 03 11 18 57 52

photo 2019 03 11 18 57 58

photo 2019 03 11 18 58 05

photo 2019 03 11 18 58 07

photo 2019 03 11 18 58 14

photo 2019 03 11 18 58 17

photo 2019 03 11 18 58 21

photo 2019 03 11 18 58 25

photo 2019 03 11 18 58 29

photo 2019 03 11 18 58 39

 

نبض خبر در شبکه های اجتماعی : خبر فوری اخبار کوتاه شنیده ها تحلیل ها خبر در لحظه 

  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *