ایست قلبی بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ تهرانی به دلیل آلودگی هوا

ایست قلبی بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ تهرانی به دلیل آلودگی هوا

photo 2019 07 02 10 20 24

شهردار تهران:
تنها در سال ۹۴، بیش از ۴۵۰۰ نفر به دلیل آلودگی هوا ایست قلبی کرده‌اند.

در حال حاضر سهم دوچرخه در حمل و نقل عمومی کمتر از یک درصد است.

موتورسواران هم به نوعی دوچرخ‌اند ولی ۱۰ درصد آلودگی تهران مستقیم از آنها نشأت می‌گیرد.

نبض خبر در شبکه های اجتماعی : خبر فوری اخبار کوتاه شنیده ها تحلیل ها خبر در لحظه 

  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *