وقتی یک گیلانی به داد وزیر ارتباطات رسید

وقتی یک گیلانی به داد وزیر ارتباطات رسید

photo 2019 07 26 10 19 10

به گزارش نبض خبر: محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات به مشکلی برخورد که بعضاً این روزها در جاده‌های کشور گریبانگیر مسافران می‌شود.

‏او نوشت: بعد ۴هفته کار فشرده، فرصتی پیش اومد تا ⁧ با‌ خانواده⁩ از تهران بیرون بریم، توی جاده، پمپ بنزینی که روش حساب کرده بودیم بنزین نداشت. الان وسط جاده بی‌بنزین موندیم. حالا چه کنیم؟

آذری جهرمی دقایقی دیگر نوشت: ‏با لطف یک هموطن گیلانی، بنزین رسید، حالا شلنگ نداریم. البته با بطری آب‌معدنی فکر کنم بشه حل کرد.

نبض خبر در شبکه های اجتماعی : خبر فوری اخبار کوتاه شنیده ها تحلیل ها خبر در لحظه 

  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *