- -

به گزارش نبض خبر، نتیجه تحقیقات صورت گرفته بر روی ۳۰۰ نفر، حاکی از این است که 90 درصد افراد به نوعی تجربه آزارجنسی را داشتند.
نتیجه تحقیقات درباره نگرانی افراد از اینکه در معرض آزار جنسی قرار بگیرند نشان میدهد، بر اساس یک شاخص 50 درصد نگرانی زیاد داشتند، 40 درصد متوسط و تنها 10 درصد از این موضوع نگرانی کمی داشتند. این شاخصها نشان میدهند که این پدیده کم تکرار و نادر نیست.
در جامعه ما نوعی ناتوانی فردی و نهادی در مواجهه با این معضل وجود دارد و افراد در برخورد با این پدیده توانمند نیستند و موضع انفعال را در پیش میگیرند.