شهردار رشت از ایستگاه ۱۰ آتش‌نشانی بازدید کرد.

به گزارش نبض خبر به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت دیروز (یکشنبه ۲ فروردین) از ایستگاه ۱۰ آتش‌نشانی واقع در جاده رشت – تهران بازدید به عمل آورد و سال نو را هم به آتش‌نشانان تبریک گفت.بازدید شهردار از آتش نشانی 

شهردار رشت در این بازدید، با آتش‌نشانان درباره نحوه فعالیتشان به ویژه در زمان تعطیلات نوروز و همچنین مسائل مرتبط و مشکلاتشان صمیمانه گفت‌وگو کرد.

 

بازدید شهردار از  آتش نشانی

نبض خبر در شبکه های اجتماعی : خبر فوری اخبار کوتاه شنیده ها تحلیل ها خبر در لحظه 

  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *