دیدار نوروزی شهردار رشت با کارکنان زحمتکش سازمان مدیریت آرامستانها

به گزارش نبض خبر به تقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، در این دیدار نوروزی که پنج شنبه ۵ فروردین ماه برگزار شد، سید محمد احمدی ضمن تبریک سال نو، از زحمات این قشر خدوم در سال گذشته و در بحران کرونا و همچنین خدمات رسانی بی وقفه آنان در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد.دیدار با سازمان مدیریت آرامستانها

در ادامه بازدیدهای نوروزی، شهردار رشت در منطقه پنج شهرداری حضور یافت و با مدیر و کارکنان این منطقه از شهرداری دیدار نمود.دیدار با سازمان مدیریت آرامستانها

 

سید محمد احمدی با تقدیر از زحمات مدیر و کارکنان شهرداری منطقه پنج، جدیت و تلاش بیشتر در جهت پیشبرد اهداف و تحقق برنامه های شهرداری را در سال جدید مورد تاکید قرار داد .

 

گفتنی است شهردار رشت در ادامه، با آتش نشانان ایستگاه ۱۴ آتش نشانی رشت نیز دیدار کرد و ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، خدمات شبانه روزی آتش نشانان در راه خدمت به مردم و آماده باش آنان برای مقابله با خطرات را قابل تحسین دانست.

دیدار با سازمان مدیریت آرامستانها

نبض خبر در شبکه های اجتماعی : خبر فوری اخبار کوتاه شنیده ها تحلیل ها خبر در لحظه 

  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *