- -
سید محمد احمدی افزود: بر اساس این توافق می بایست هر ماه ۲۰ دستگاه اتوبوس بازسازی و به شهرداری رشت تحویل داده می شدکه این امر متاسفانه بدلیل عدم پیگیری و همکاری های لازم محقق نگردید.
وی با بیان اینکه تنها ۱۵ دستگاه از اتوبوس های بازسازی شده مذکور، در طول مدت زمان طی شده تا کنون از سوی سازمان اتوبوسرانی قزوین به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت باز گردانده شد و مابقی اتوبوس ها بدون تعیین تکلیف در قزوین باقی مانده بود، اذعان داشت: اکنون با گذشت ۵ سال از تفاهم نامه مورد نظر با پیگیری های صورت گرفته تعداد ۵۲ دستگاه اتوبوس که قابلیت بازسازی دارند، طی دو روز گذشته و امروز به شهر رشت باز گردانده شد و ۳۵ دستگاه اتوبوسی که مطابق گزارش و نظریه کارشناسان متخصص امر و طبق صورتجلسات لازم قابلیت بازسازی ندارند، در قزوین جهت تعیین قیمت و فروش باقی ماند که درآمد حاصل از فروش این اتوبوس ها به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری اختصاص خواهد یافت.
