00010 copy

سامانه ۱۶۶۶ ارتباط بی‌واسطه مردم با مسئولان بیمه سلامت است

دکتر عاطف راد مدیرکل بیمه سلامت در بازدید از اداره بیمه سلامت شهرستان سیاهکل گفت: ارتباط مستمر و بی‌واسطه بین مردم و مدیران بیمه سلامت با سامانه 1666انجام می گیرد

نبض خبر به نقل از اداره کل بیمه سلامت گیلان : عاطف راد یادآورشد: سازمان بیمه سلامت ایران برای ارتباط مستمر و بی‌واسطه بین مردم و مسئولان سامانه 1666را راه‌اندازی کرده است و مخاطبین و مردم می‌توانند 24 ساعته شکایات، چالش‌ها، پیشنهادات و نظرات خود را با این سامانه در میان بگذارند تا در اولین زمان ممکن به آن رسیدگی شود. وی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم و ایجاد آرامش در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، یاد آور شد:

سامانه 1666 پاسخگوی بیمه شدگان درتمامی صندوق ها است. وی همچنین گفت، مردم عزیز استان می توانند با شماره گیری کددستوری # 1666 * از وضعیت بیمه ای خود مطلع شوند. مدیر کل بیمه سلامت خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: بهترین راه مبارزه با آمریکا دربرابر ظلم ها وفشارها خدمت به مردم است و همه مدیران ، مسئولان و دست‌اندرکاران باید فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند و بیش از حد توان، بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند که سازمان بیمه سلامت در این راستا گامهای مهمی برداشته است که نمونه بارز آن پوشش همگانی بیمه سلامت رایگان برای اقشار آسیب پذیر جامعه است.

مدیرکل بیمه سلامت به منظور آشنایی نزدیک با مشکلات و مطالبات بیمه شدگان از اداره بیمه سلامت شهرستان سیاهکل بازدید و از نزدیک با ارباب رجوع و کارمندان دیدار و گفتگو کرد.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *