00010 copy

ثبت بیش از 5800 درخواست غیرحضوری حوزه مستمری ها در تامین اجتماعی گیلان

تمامی خدمات درخواست بازنشستگی ، ازکارافتادگی و بازماندگان ، افتتاح یا تغییر حساب بانکی ، گواهی کسر اقساط و … مستمری بگیران به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه خدماتی مربوطه به نشانی es.tamin.ir انجام می پذیرد .

به گزارش نبض خبر به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، محمدرضا رسولی رئیس اداره مستمری ها و سرپرست معاونت تعهدات تامین اجتماعی استان با بیان اینکه به دنبال اجرای طرح تحول دیجیتالی در سازمان و توسعه خدمات الکترونیکی و شکل گیری سامانه مربوطه به نشانی es.tamin.ir از دوسال پیش تاکنون ، بخش گسترده ای از خدمات از قبیل درخواست های بازنشستگی ، ازکارافتادگی ، بازماندگان ، افتتاح یا تغییر شماره حساب بانکی ، … بدون نیاز به مراجعه و از این بستر امکانپذیر است افزود : در سه ماهه نخست سالجاری در سطح استان شاهد ثبت 5833 فقره درخواست در حوزه مستمری ها توسط مخاطبین بوده ایم که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با 3423 مورد ، بیانگر رشد 57/4 درصدی و افزایش استقبال جامعه هدف از خدمات غیرحضوری و نهادینه شدن فرهنگ بهره گیری از این بستر میباشد .

شایان ذکر است به غیر از امکان ثبت درخواست های مذکور جهت رسیدگی و گردش کار پرونده های مستمری ، فرایندهای مختلفی همچون مشاهده فیش حقوقی ، حکم مستمری ، گواهی حقوق و کسر اقساط ، محاسبه مبلغ مستمری و تکمیل تعهدنامه فرزند دختر نیز برای مستمری بگیران از طریق این سامانه غیرحضوری میسر میباشد .

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر