00010 copy

برگزاری جلسه بررسی فرآیند اجرای پروژه ممیزی املاک شهرداری به ریاست شهردار رشت

به گزارش نبض خبر به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_ جلسه بررسی فرآیند اجرای پروژه ممیزی املاک شهرداری روز سه شنبه به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت برگزار شد.

شهردار رشت در این جلسه با بیان اینکه رونق درآمدهای پایدار شهرداری و به تبع آن ارتقا خدمات‌رسانی به شهروندان مستلزم ممیزی بهینه املاک شهری است عنوان کرد: اجرای ممیزی املاک و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز از دغدغه‌های جدی شهرداری رشت است و تا زمانی که آمار دقیقی از تمام املاک و اراضی در اختیار نباشد نمی‌توان کاری از پیش برد.

لازم به ذکر است، پروژه ممیزی املاک شهرداری رشت قرار است در گام اول و به صورت پایلوت در محدوده منطقه چهار شهری اجرایی شود.

مشاهده همزمان اطلاعات و نقشه املاک، سهولت در محاسبه و صدور عوارض نوسازی، شناسایی دقیق کاربری‌های مسکونی، اداری، تجاری و کارگاهی، مکانیزه شدن سیستم پاسخ‌گویی به شهروندان در قبال اطلاعات درخواستی و سهولت در تصمیم‌گیری جهت تعریف پروژه‌های شهری از مزیت‌های اجرای این طرح محسوب می‌شود.

در این جلسه در مورد نحوه بسترسازی برای اجرای پروژه ممیزی املاک، نیروی انسانی، بحث آموزش و تأمین تجهیزات نرم‌افزاری برای این کار بررسی و تبادل نظرهای لازم توسط معاونین و مدیران مربوطه انجام گرفت.

اجرای پروژه ممیزی املاک

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر