00010 copy

رشد ۷ درصدی صادرات در شش ماهه نخست امسال/صادرات محور توسعه کشور است

به گزارش نبض خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تیمور پورحیدری در نشست تجار و بازرگانان استان که با حضور دکتر محمدیان سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گیلان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان آستارا برگزار گردید گفت: صادرات محور توسعه کشور است و از این رو پایانه مرزی آستارا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی طی سفر به آستارا ضمن بازدید از زیرساخت‌های پایانه مرزی آستارا در معیت معاون استاندار گیلان خاطرنشان کرد: وضعیت پایانی مرزی آستارا برازنده استان نیست و می‌بایست جهت بهبود وضعیت این پایانه اقدام اساسی صورت پذیرد.

وی ضمن اشاره به تجمع کامیون‌ها در پایانه مرزی آستارا تصریح کرد: وضعیت نوبت دهی کامیونداران کاملاً مکانیزه نیست و با رفع این مشکل شاهد تسریع در روند صادرات و کاهش دغدغه صادرکنندگان خواهیم بود.

گفتنی صبح امروز مدیر کل صمت گیلان به همراه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیر کل راهداری استان گیلان، ناظر گمرکات استان و سایر مسئولین مرتبط از زیرساخت‌های پایانه مرزی آستارا از جمله بندر آستارا و پایانه جاده ای و ریلی آستارا بازدید نمودند و از نزدیک در جریان وضعیت فعالیت پایانه مرزی آستارا قرار گرفت.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر