00010 copy

گزارش سومین حضور تلویزیون اینترنتی تی نما در نمایشگاه رصتا

به گزارش نبض خبر :سومین نمایشگاه ملی رصتا با حضور سکو های دارای مجوز از سازمان صوت و تصویر فراگیر کشور و برخی از فعالیت مرتبط در تاریخ 26 الی 29 شهریور 1403 در مصلای بزرگ امام خمینی ره برگزار گردید.

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از سومین نمایشگاه ملی رصتا با حضور در غرفه تی‌نما به اهمیت نقش رسانه در دنیای امروز اشاره و اظهار کرد: باعث خوشحالی است که رسانه تی‌نما به عنوان نماینده گیلان در نمایشگاه ملی رصتا حضور مستمر دارد.

وی همچنین افزود: رسانه‌ها باید در کنار مسئولان در جهت حل مشکلات استان و کشور همراهی و همکاری داشته باشند؛ مسئولان نیز لازم است از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

احمدی سنگری خاطرنشان کرد: بدون شک حضور رسانه‌ها می تواند، نقش موثری در سرعت بخشی به انجام امور داشته باشد.

سید رضا ثابت قدم مدیر مسئول تلویوزیون اینترنتی تی‌نما ضمن مثبت ارزیابی کردن برپایی سومین نمایشگاه رصتا، گفت:

ساترا به دلیل ماهیت نو ظهور بودن سازو کار فعالیت رسانه‌های صوتی و تصویری فضای مجازی در کشور با چالش‌های زیادی روبه‌رو بود؛ اما با برگزاری سه دوره نمایشگاه در سطح ملی و همچنین ارتباط مستمر با رسانه‌ها و بازدید حضوری در استان‌ها، توانست تا حد قابل قبولی در ساماندهی شرایط سکوها مثمر ثمر واقع گردد.

وی نقش مجمع رصتا را در برگزاری سومین  نمایشگاه ملی رسانه‌های صوتی و تصویری مهم دانست و ادامه داد: ضمن تشکر از همه عزیزان در مجموعه ساترا و مجمع رصتا به خصوص مهندس مراد حسینی و مهندس قاسمیان، خوشبختانه با حضور و پیگیری‌های مجدانه اعضای مجمع رصتا، فضاسازی و شکل ساختاری نمایشگاه نسبت به سالهای گذشته بهبود چشم گیری داشت که همین امر توانست در جذب بیشتر مخاطبین اثرگذار باشد.

ثابت قدم همچنین در نشست با مدیران ساترا و مسئولان مجمع رصتا پیشنهاد داد تا همچون تمام اصناف در کشور دورهمی‌های تخصصی به صورت سالانه در مراکز استان‌ها برگزار گردد تا از ظرفیت‌های موجود در استان‌ها نیز جهت پیشرفت و هم‌افزایی سکو‌ها استفاده شود.

وی به ابهام به موضوع معافیت‌های مالیاتی سکوها نیز اشاره کرد و خواستار پیگیری قاطع مدیران ساترا در این خصوص شد. مدیر مسئول تلویزیون اینترنتی تی‌نما همچنین با انتقاد از عدم شناخت و عدم همکاری ادارات دولتی و نهادهای نظارتی استانی با سکوهای داری مجوز تصریح کرد: به عنوان مثال نیروی انتظامی استان، تنها مرجع درخواست برای تصویربرداری‌های شهری را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان می داند و معرفی نامه ساترا را به رسمیت نمی شناسد؛ احتمال می‌رود این مشکل منحصر به استان گیلان نبوده و لازم است در سطح ملی بررسی و رفع گردد.

گفتنی است حجت‌الاسلام سیّد رمضان موسوی مقدم نماینده جدید ولی فقیه در بنیاد شهید و همچنین پیمان جبلی رئیس صدا و سیما جمهوری اسلامی از غرفه تی نما در نمایشگاه بازدید کردند.

 

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر