00010 copy

دومین جشنواره و گردهمایی بزرگ سیاهکل برگزار شد

نبض خبر : دومین جشنواره و گردهمایی بزرگ سیاهکل به همت شهرداری و شورای اسلامی شهرستان سیاهکل، با حضور مسئولین شهرستانی و استانی و با شرکت هنرمندان محبوب کشور علیرضا خمسه، نعیمه نظام دوست، محسن ابراهیم زاده، مجید ترکمانه و با اجرای محمدرضا محبی در میان استقبال کم نظیر و چند هزار نفری مردم سیاهکل و حومه برگزار شد.
کمیل لاهوتی شهردار سیاهکل در این جشنواره ضمن خوشامد گویی به میهمانان و حاضرین، با تبریک ایام میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهرداری سیاهکل براساس رسالت اجتماعی خود، برای ایجاد فضای شاد و مفرح مبادرت به برگزاری یک جشنواره بزرگ برای شهروندان عزیز نمود. امروز یکی از راههای توسعه اقتصادی در دنیا، توسعه گردشگری است. در اواخر شهریور بیش از ۸ میلیون نفر به استان گیلان سفر کردند و تمام تلاش ما در مدیریت شهری این است که سیاهکل به جهت فرهنگ و تاریخ غنی و استعدادهای خدادادی که به واسطه ییلاقات، جنگل ها، رودخانه های زیبا و محصولات متعدد و متنوعی که در این شهرستان وجود دارد، تبدیل به قطب گردشگری شود.
وی ادامه داد: یکی دیگر از راههای جذب گردشگر، برگزاری جشنواره هاست و ما بنا داریم برگزاری جشنواره را در تقویم شهرستان بگنجانیم و از سال آینده این جشنواره به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.
شهردار سیاهکل با اشاره به بخشی از اقدامات‌ انجام شده در حوزه مدیریت شهری خاطرنشان کرد: آماده کردن زیر ساخت های شهرستان اعم از مبادی ورودی شهر از سمت لاهیجان، بازکیاگوراب و سنگر و اقدام به تعریض این مسیرها از جمله این اقدامات لست. افتخار می کنیم به اینکه به همت شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر بعد از ۲۲ سال کمربندی خیام  آماده بهره برداری شده و این پروژه در حال حاضر، ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی افتتاح می شود. همچنین پروژه های سنگفرش، مبلمان شهری، جمع آوری آب های سطحی، بازسازی میادین و… که با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان انجام شده است.
لاهوتی تصریح کرد: با همه مشغله هایی که در حوزه عمران شهری وجود دارد، سعی کردیم از برگزاری جشنواره ها و ایفای نقش در حوزه مسئولیت های اجتماعی غافل نشویم تا همشهریان گرامی و مهمانان روزی شاد و مفرح را در کنار خانواده خود سپری کنند‌.
امین بابایی فرماندار شهرستان سیاهکل نیز در این جشنواره با تبریک هفته وحدت و تشکر از همه عواملی که در برگزاری جشنواره بزرگ همکاری داشتند گفت: وظیفه خود می دانیم بر اینکه تا توان داریم برای نشاط اجتماعی، آرامش خاطر مردم و آسایش آنها در حوزه های مختلف تلاش کنیم. برابر سیاست های اتخاذی دولت چهاردهم مبنی بر وفاق ملی باید همه در کنار هم برای آرامش مردم همت کرده و همه ظرفیت ها را به کارگیری کنیم. امروز هر مسئولی که برای رضایت و احقاق حقوق مردم و ایجاد زیرساخت سازنده برای اینکه رضایت مردم را در پی داشته باشد تلاش کند، باعث دلبستگی آنها به نظام شکوهمند اسلامی می شود.
شایان ذکر است برپایی غرفه های محصولات محلی شهرستان، رونمایی از پوستر جشنواره دائمی تابستانه سیاهکل، اهدای هدیه به زوج های جوان و رونمایی از سرود گروه سربازان ولایت از دیگر بخش های این جشنواره بود.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر