به گزارش نبض خبر نادر جهانآرای امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر پرداخت کامل حقوق معلمان مدارس غیردولتی اظهار کرد: بعد از شیوع کرونا آموزش در مدارس بهصورت غیرمجازی آغازشده و این روند در مدارس غیردولتی هم تاکنون ادامه دارد لذا مدیران مدارس غیردولتی باید طبق قرارداد حقوق