«مسکن کارگری» حقی که نادیده گرفته شد/ چرا تعاونیهای مسکن و خانههای سازمانی موفق نبودند؟ برخورداری از «مسکن شایسته» حق همه شهروندان و به طریق اولی، حق مسلم همه «کارگران» است؛ کافیست به قانون اساسی نگاهی بیاندازیم: اصل۳۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران میگوید: داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق