00010 copy

مردم نگران آبله میمونی نباشند/ خوراکی‌های گرم مصرف کنید

پدر طب سنتی ایران با اشاره به اینکه بیماری آبله میمونی نباید مردم عزیزمان را نگران کند، اظهار کرد: دستور طب سنتی برای پیشگیری و مقابله با این بیماری خوراکی‌های با طبع گرم است.

به گزارش نبض خبر به نقل از سایت طلا، پدر طب سنتی ایران با اشاره به اینکه بیماری آبله میمونی نباید مردم عزیزمان را نگران کند، اظهار کرد: دستور طب سنتی برای پیشگیری و مقابله با این بیماری خوراکی‌های با طبع گرم است.

دکتر حسین خیراندیش با اشاره به اینکه این روزها با وجود صحبت‌ها و خط رسانه‌ای سنگین پیرامون بیماری جدید مطرح شده به نام «آبله میمونی» مردم نباید نگران باشند، اظهار کرد: طب سنتی همواره برای پیشگیری از بیماری‌ها به ویژه این گونه بیماری‌ها راهکار داشته و حتی در حوزه درمان نیز صاحب نظر است.

وی با بیان اینکه خواهش ما این است که مردم با ایجاد نگرانی در وجود خود و خانواده به سلامت جسم و روان خود آسیب نزنند، خاطرنشان کرد: در صورتی که مردم به توصیه‌های پیشگیرانه توجه کنند هیچ نگرانی درباره شیوع این بیماری وجود نخواهد داشت.

پدر طب سنتی ایران با تاکید بر اینکه برای پیشگیری از بیماری‌هایی همچون آبله میمونی باید استفاده از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های با طبع گرم استفاده کرد، خاطرنشان کرد: گرمی‌جات به طور کلی به چند سطح تقسیم می‌شوند که بهتر از از خوراکی‌های با درجه گرمی چهار استفاده شود.

دکتر خیراندیش خوراکی‌های دارای طبع گرم را یکی از عوامل دفع عفونت از بدن نیز دانست و گفت: امیدواریم مردم بتوانند با شناخت و اصلاح طبع خود با استفاده از خوراکی‌های مناسب آن طبع و با دانش لازم در این حوزه به سلامتی خود کمک کنند.

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *