- -

به گزارش نبض خبر، مسئول امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت با انتشار پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
متن پیام به شریح ذیل است:
“قلم” بهانه ای شد تا ذهنمان را از قید کلمات بی شمار رها کرده و جسورانه در بیکران دنیای “خبر” خلاصه شویم.
وظیفه می دانم به سهم خودم روز خبرنگار را به تمامی طلایه داران جبهه آگاهی، چشمان بینا و زبان گویای مردم، تبریک عرض نمایم.
قلمتان مانا
میثم کریمی
