00010 copy

بانک مسکن پیشرو در ارایه تسهیلات است

 زهرا صداقت علی مدیر شعب بانک مسکن استان ضمن تبریک انتصاب علی اوسط اکبری مقدم به سمت رییس هیآت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد بندر انزلی ابراز امیدواری کرد در زمان مدیریت ایشان شاهد شکوفایی و رونق اقتصادی بیش از پیش سازمان منطقه آزاد در سطح  استان و کشور باشیم.

وی با تشریح سیاست های کلان بانک مسکن تاکید کرد: عمده فعالیت های بانک حول محور بخش مسکن بوده اما ایجاد تنوع در سبد محصولات بانک و همچنین وجود بازار رقابتی بین بانکی ایجاب می کند که بانک مسکن با رعایت ضوابط بانک مرکزی در تمامی بخش ها ورود نماید.

مدیر شعب بانک مسکن استان با اشاره به سابقه تعامل و همکاری بانک مسکن با سازمان منطقه آزاد در سنوات گذشته اظهار داشت: تحریم ها باعث شد که مراودات مالی سرمایه گذران کاهش یابد و باالطبع همکاری بانک و سازمان تا حدودی کمرنگ شود که انتظار می رود با توجه به پتانسیل های موجود بانک و سازمان این همکاری به بالاترین حد ممکن ارتقا یابد .

وی در ادامه با اشاره به نقش ممتاز منطقه آزاد انزلی در رونق اقتصادی استان  خاطرنشان کرد:بانک مسکن آمادگی دارد تا از سرمایه گذران منطقه در راستای تامین مالی پروژه ها حمایت کند و چنانچه پیشنهادی نیز از سوی منطقه آزاد وجود داشته باشد نسبت به بررسی و اجرایی نمودن آن اقدام نموده و در صورتی که طرح های پیشنهادی خارج از اختیارات استان باشد می توان از ادارات مرکز مجوز مربوطه را اخذ نمود .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بانک مسکن را بانکی پیشرو در ارایه تسهیلات معرفی کرد و گفت: بانک مسکن تجارب بسیار ارزنده ای در بخش پرداخت تسهیلات خرد و کلان دارد .

علی اوسط اکبری مقدم تصریح کرد:مدیران و مسئولین بانک مسکن بر مشکلات بازار های مالی  واقف هستند و با توجه به سابقه  خوب آنان در پرداخت تسهیلات مسکن محرومین و مسکن مهر ، می توانند از پروژه های در دست اقدام سازمان و سرمایه گذران حمایت مالی داشته باشند. ارایه تسهیلات در بانک مسکن 

وی با اشاره به جایگاه بانک مسکن در شبکه بانکی کشور و استقبال از تعامل و همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی با این بانک یادآور شد: استفاده از پتانسیل سیستم بانکی کشور جهت به حرکت درآوردن چرخ های پروژه های متوقف شده سازمان در دستور کار قرار دارد لذا انتظار می رود بانک مسکن با ارایه خدمات بانکی از جمله صکوک و خرید دین به این بازار ورود نماید.

 

ارایه تسهیلات در بانک مسکن

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *