00010 copy

امروز با افتخار از همه ظرفیت ها برای خدمت به آینده سازان جامعه بهره می گیریم

مهندس علی دقیق مدیر کل نوسازی مدارس استان در جلسه بررسی مشکلات مدارس در فرمانداری تالش با بیان اینکه محرومیت زدایی در شهرستان تالش مورد اهتمام مسئولین نوسازی مدارس در چند سال اخیر بوده است،افزود:امروز همه باید بسیج شویم تا در راستای برقراری عدالت آموزشی  به رفع محرویت درمناطق مختلف بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس با جدیت پیگیری می شود،افزود: امیدوارم در صورت تامین اعتبار و حمایت خیرین ارجمند تا دو سال آینده  بتوانیم مدارس تالش را استاندارد سازی گرمایشی نماییم.

مهندس دقیق با یادآوری اینکه تنها بخاری های نفتی و گازی در مدارس خطرآفرین نیستند خاطرنشان کرد: برنامه ما در استان حذف بخاری های نفتی و گازی است و در سال های آتی بحث استانداردسازی تاسیسات برقی و الکتریکی را نیز در دستور کار قرار می دهیم.

وی با بیان اینکه فضای آموزشی و تجهیزات نقش موثری بر کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارند،افزود:فضاو امکانات آموزشی مناسب باعث ماندگاري يادگيري و تثبيت يافته ها شده ودر ارتقاي کيفيت آموزشي تاثيرات سازنده اي خواهد داشت.

مدیر کل نوسازی مدارس استان با پرداختن به ضرورت تامین امکانات آموزشی مناسب اذعان داشت: امروز با افتخار از همه ظرفیت ها برای خدمت به آینده سازان جامعه بهره می گیریم.

فرماندار تالش نیز در این جلسه گفت: این شهرستان به نوسازی و ساخت مدارس جدید نیازمند است و بخش حویق از نظر مراکز و زیرساخت های آموزشی، از بخش های محروم تالش است.

سید عیسی مهدوی اظهار داشت: با وجود استعدادها و موفقیت های چشمگیر تالش در کنکور و مسابقات علمی، از نظر زیر ساخت های آموزشی شرایط خوبی نداریم و رفع نیازها، تهیه تجهیزات و اصلاح سیستم گرمایش مدارس ضرورت دارد.

تکمیل طرح های نیمه تمام، تهیه زمین ساخت مدارس با مشارکت با خیران و مکان یابی برای مدارس تخریب شده از دیگر موضوعات مورد بحث این جلسه بود.

 

DSCN5031.JPG

DSCN5029.JPG

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
  • اخبار مرتبط
  • تبادل نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *